
سلامی بعدازمدتها و پراز اتفاق های خوب دریک سال تحصیلی که هر روزش با شاگردهام خاطره ای بود.امروز 9خرداد96 مصادف چهارم ماه رمضونه .مدرسه تعطیل شدم و 16 ام کارنامه ها داده میشه و پرونده بچه های امسال بسته میشه خدایا بازم شکرت به خاطر همه نعمت هایی که بهم دادی و یه روزی آرزوم بود.منم در حال ترجمه برای پ...
ادامه مطلب