سلامی بعدازمدتها و پراز اتفاق های خوب دریک سال تحصیلی که هر روزش با شاگردهام خاطره ای بود.امروز 9خرداد96 مصادف چهارم ماه رمضونه .مدرسه تعطیل شدم و 16 ام کارنامه ها داده میشه و پرونده بچه های امسال بسته میشه خدایا بازم شکرت به خاطر همه نعمت هایی که بهم دادی و یه روزی آرزوم بود.منم در حال ترجمه برای پایان نامه ام هستم تا ایشالله شهریور دفاع کنم و برم سر پروژه بعدی


هرجی خیره ایشالله خدا برامون بخواد امشب دوست جونم رویا پارک مارو دعوت کرده و فردا شبم اولین شب دربند به میزبانی عمو و عمه و به صرف چلو مرغ هستیم.دیگه همه خبرهارو گفتم تاایشالله سری بعد با لطف خدا با خبرهای خوب تر بیام.خدایاااااااااشکرت
+ نوشته شده در سه شنبه نهم خرداد ۱۳۹۶ساعت 18:35 توسط دردودل من |
زندگی رنگی رنگی...
ما را در سایت زندگی رنگی رنگی دنبال میکنید
برچسب: تحصیلی, نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت: 19:49