سلامى به همه امروز22اسفند آخرين روزهاى سال 94رو سپرى ميکنيم همسرم مثل هميشه هيئت فاطمه زهرا(ص) نوکرى ميکنه فردا شهادت حضرت فاطمه است و همسرم اين سه روز خونه نمياد اميدوارم فاطمه زهرا برامون مادرى کنه و هيچ وقت تنهامون نذاره .انشالله 27ام پنجشنبه به همراه خاله اينا عازم مشهديم تا سال جديدمون رو همراه امام رضا تحويل کنيم سالى پر از خير و برکت و سلامتى و دل خوش ايشالله براى همه.
حال و هواى خودم اينکه هنوز خونه تکونيم تموم نشده و چون شهادته دلم نمياد کارى بکن. پتو ها هنوز خشکشويى.لباسا هنوز به خياطى داده نشده.و طبق معمول من و همسرم لحظه آخرى کارامونو انجام ميديم

زندگی رنگی رنگی...
ما را در سایت زندگی رنگی رنگی دنبال میکنید
برچسب: حال و هواي عيد, نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 16:10